Minnoe, de Van der Valk poes - Reisverslag uit Brussel, België van Jolien Meijer - WaarBenJij.nu Minnoe, de Van der Valk poes - Reisverslag uit Brussel, België van Jolien Meijer - WaarBenJij.nu

Minnoe, de Van der Valk poes

Door: Jolieninbrussel

Blijf op de hoogte en volg Jolien

05 Maart 2012 | België, Brussel

Na een weekend vol leuke winkels te hebben bezocht was het weer maandag. Zoals mensen 'I hate Mondays' motto hebben, ben ik eigenlijk zeer geliefd met deze dag. Ik had er weer zin in! Het was gelijk weer aanpakken, dinsdag ook. Het hotel was namelijk overboekt. De Yield en Revenue manager had te laat gezien dat er eigenlijk geen kamers meer beschikbaar waren voor die nacht. We hebben getekend dat mocht het overboekt raken, wij naar een ander hotel worden overgebracht. Dat was dus ook het geval. We werden gelukkig maandag al op de hoogte gebracht waardoor we dus wat langer de tijd hadden om alles in te pakken etc. Dinsdag had mijn stage begeleidster rondgebeld voor een triplekamer voor ons. Aangezien het ook in ons hotel overboekt was, waren veel hotels natuurlijk ook vol. Uiteindelijk had Camanile hotel in Zavemtem nog plek voor ons. Onze collega´s gelijk ´Amai, nou daar blinkt het goud echt van de trappen, niet normaal´.
We zijn hier dinsdag na het avondeten heen gegaan. We werden gebracht door onze collega shuttle driver. Daar gingen Susan en ik met onze koffers door de klapdeuren die heerlijk meewerkten. We gingen inchecken en werden verblijd door het verhaal van WiFi. Gelukkig zouden we dan niet ´even´ van de aardbodem verdwijnen. Die man had volgens mij niets zo´n inlevensvermogen door ons op de derde etage van dit super-de-luxe hotel te plaatsen. (Hallo, zag hij niet hoe zwaar onze tassen en koffers waren) Susan vroeg waar de lift was, maar helaas behoorde dit niet tot het faciliteiten pakket van dit superior kot. We mochten de trap nemen.. Je kunt zelf wel een voorstelling scheppen hoe dat er uit zag. Gelukkig kon onze sterke collega ons nog even helpen.

De kamer was voor een nachtje wel te doen. Maar van een suite naar 3-hoog (denk aan de Telfort reclame) is toch wel echt iets anders. Maargoed, voordeel onze suiteis wel 2x schoongemaakt door de Housekeeping en het was weer een gezellig uitstapje met de meiden!

De Princess op de erwt had vast nog beter geslapen en woensdag moest ons Jolieneke het gelijk weer allemaal alleen runnen. Dat was gelijk weer big business, telefoon die roodgloeiend rinkelt, de emailbox die overstroomd en nog kunnen concentreren op het hotel programma. Door persoonlijke omstandigheden van mijn manager kreeg ik dus alle verantwoordelijkheden op mijn schouders. Maargoed, ik word er steeds beter in. Ze zijn allemaal erg trots op mij en dat doet mij goed.

Van de week liep er steeds een poes rond het hotel en bleef bij de ingang zitten. Daar is het namelijk lekker warm. Aangenaam Minnoe, de Van der Valk poes. We vonden het allemaal erg zielig want het was aan het miauwen en zag er mager uit. Het was wel echt een dotje, een collega heeft het nu meegepakt naar huis. Ze is het nu lekker aan het verwennen.

Vrijdag ben ik eerder begonnen omdat dit natuurlijk de dag was dat ik naar huis ging. Vrijdag heb ik het weer alleen gerund. Versterking kwam rond 11en aan, dat was dus erg fijn en relaxed. 's Morgens had ik al veel werk verricht waardoor ik heerlijk om 1600h naar onze suite kon en nog even kon opfrissen. Om 1700h ben ik op weg naar Nederland gegaan.. Ah wat was dat een heerlijk gevoel.
Mijn casanova stond op Schiphol met een roos, het Hello-Goodbye momentje. Ah, wat is het toch een lieverd!

Rond 2100h was ik weer heerlijk home sweet home. Het was echt een heerlijk weekend. Dit verhaal typ ik ook nog even lekker hier thuis.
Zaterdag naar Haarlem geweest, mooie schoenen gekocht. Zondag ondergedompeld in zoet waren tijdens de High tea en daarna nog naar de zotte wilg voor een gezellig middagje dansen. De vader van Nick zijn vriend trad op en het was weer een dolle boel in Aalsmeer!
Amsterdam, iedereen weet ervan en vandaag ook weer heerlijk naar toe geweest. Nu nog even genieten van het-thuis-zijn. Vanavond weer van Schiphol naar Brussel en vanaf morgen begint mijn stage week weer. ''Het was echt even fijn om thuis te zijn!''

xxx

  • 05 Maart 2012 - 14:29

    Pappa:

    Leuk om te lezen en fijn dan je het zo naar je zin hebt .
    Ik ben heel trots op je jolienneke gr.papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Jolien

Ik ga m'n droom achterna!

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 13830

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 14 April 2014

M'n China Southern Airlines avontuur

05 Februari 2012 - 02 Juli 2012

Belgisch avontuur!

Landen bezocht: