Wat een nacht, wat een mooie nacht!! - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Jolien Meijer - WaarBenJij.nu Wat een nacht, wat een mooie nacht!! - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Jolien Meijer - WaarBenJij.nu

Wat een nacht, wat een mooie nacht!!

Door: Jolieninbrussel

Blijf op de hoogte en volg Jolien

24 Maart 2012 | Nederland, Volendam

Vol spanning in onze buiken werden we wakker vrijdag 16 maart. Waar zullen we heen gaan op personeelsuitje???

Ik heb eerst nog een ochtendje gewerkt en toen werd het een drukke opkomst met iedereen.. In de lobby werd ons de leukste Van der Valk basseball jackies uitgedeeld. Dat kan er ook nog wel bij, haha ze hebben heel veel in eigen bezit denk aan handdoeken, bestek, suikerstaafjes, watermachines, waterflessen, magazine e.d.
Echt super leuk (zie foto's) Iedereen had er dus een aan! De bus stond voor het hotel, even een groepsfoto en gaan met die banaan. Op naar Nederland dat hadden we al snel door maar waar naar toe.. We reden rond Utrecht/Breukelen.. Ja, daar zit natuurlijk ook een Van der Valk (Chinese) wat nu een nieuw bijgebouw heeft. In het Van der Valk magazine van deze periode staat daar een heel groot stuk over geschreven. Het is echt prachtig, thuis ga ik daar vaak lunchen etc. Dus dacht zullen we daar heen gaan? Maar die behoort niet tot de Van der Valk tak waar ons hotel bij hoort. Er zijn natuurlijk veel generaties.

We klommen steeds hoger Nederland in, dit kon niet anders meer dan dat het ;

Viva la VOLENDAM was. De hometown van het leukste en knapste zangduo van Nederland en natuurlijk de mix van het Volendams accent en die van de Belgen zou een perfecte combi zijn.

We reden eerst langs de lange weilanden, de geur van de koeien ohja we zijn weer in Nederland. Even snel naar het Van der Valk Volendam en toen naar de beroemde Dijk van Volendam. Daar kregen we lekkere appeltaart en een bakkie pleur of thee en toen starten de city tour. Er werden 4 teams gemaakt. Ik zat niet bij Helena, helaas was Susanne niet mee gegaan. Een voorgevoel van winnen kroop er door mijn lichaam.

Ik zat in de groep met Salesmanager, Yield & Revenue manager, adjunct-directeur, shuttle driver, koks en dame en heer van het restaurant en ik als springlevende stagiaire, dit moest goed komen!

We hebben Volendam van binnen en buiten ontdekt.. Een Ootje (oma) om hulp gevraagd en natuurlijk met succes, wat TZN (team zonder naam had gewonnen :))

Na de city tour kon het niet missen dat we in de Volendam stijl op de foto gingen. Dat vond ik echt zo leuk.. Sommige konden echt in die tijd leven van de 'Ons kent ons'.

Na de nodige alcoholische versnapering keerde we terug naar het hotel. Daar hadden we een uurtje om ons op te knappen en terug te keren naar bar om nog meer te nuttigen (dat kunnen ze hier wel haha). Waar is dat feestje, bij Van der Valk altijd ;)!

Ze hadden een vergaderzaal omgetoverd tot dinning room. Echt prachtig! Heerlijk gegeten en toen begon de speeche, gekke speeltjes. De speeche was aardig positief, wel met een duidelijk % omzet gestegen. Toch fijn om te horen aangezien het hotel nog geen 4 jaar oud is en het natuurlijk erg moeilijk is in zo'n periode.
Daarna was het tijd voor fun, twee collega's hebben een hele tijd op Mallorca gewoond waar ze animators waren. Ze hadden een leuke Quiz in elkaar gezet; Mannen tegen de vrouwen.
In de laatste ronde moest ik tegen onze baas.. Haha hij zat mij natuurlijk lekker op te jagen. Maar het is wel erg fijn dat hij ook zo leuk met zijn personeel is!

En aan het eind nog een feestje in de bar. Ik vond het erg geslaagd. Helena en ik hebben heerlijk geslapen, was echt een super ruime en mooie kamer! Echt een aanrader!!

Wat een nacht, een mooie nacht!!

• 24 Maart 2012 - 17:16

Nick:

Leuk zeg!!
    Goed dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!! Weer een leuke ervaring rijker;)
    xxx van je vriendje xx