Sweet goodbye - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Jolien Meijer - WaarBenJij.nu Sweet goodbye - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Jolien Meijer - WaarBenJij.nu

Sweet goodbye

Door: jolieninbrussel

Blijf op de hoogte en volg Jolien

04 Februari 2012 | Nederland, Aalsmeer

Still one day..
Na een goede voorbereiding wat betreft wat moet wel/niet mee, schoof alles een half uur geleden makkelijk in mijn koffer. (Zonder stress) YES!! Ik word er steeds beter in.. Ondanks alles heb ik wel een beetje stress. Ik vind het ontzettend spannend en komt nu écht heel dichtbij!

Wat een mooie witte wereld, helaas konden er gister minder family and friends komen door het weer. Toch hebben wij genoten van de mix van Belgische wafels met een Nederlandse twist overgoten met warme kersen. Het was om verrukkelijk!!

De afgelopen week was erg relaxed, afgelopen dinsdag werd mijn stage overeenkomst in orde gemaakt en alle benodigdheden zijn aangeschaft. Ik heb nog even goed genoten van mijn vrije tijd! Vanavond nog even gezellig gourmetten met het gezin en naar een feest samen met Nick.

We zitten morgen vanaf 12 uur in de auto richting Brussel. Papa en Mama gaan ook gezellig mee en blijven ook een nachtje slapen in het hotel. Extra gezellig dus en zeker omdat ik de volgende ochtend met hen kan ontbijten. Ik heb kost en inwoning binnen het hotel en mag elke ochtend van het ontbijtbuffet gebruik maken. Rond de middag en 's avonds word voor het personeel gekookt. Ben benieuwd naar de kers in de appelmoes ;)!
Sante op het weekend!

  • 04 Februari 2012 - 14:49

    Mamma:

    op de drempel naar een nieuw avontuur!
    Succes! xxx

  • 05 Februari 2012 - 11:16

    Anouk:

    Heel veel plezier Jolien! Het zal een fantastische tijd worden, voor je het weet is het alweer over. xx

  • 05 Februari 2012 - 15:08

    Maaike:

    Veel plezier lievert! Blij dat het je toch allemaal nog is gelukt. Ben benieuwd naar al je avonturen! Succes! x

  • 06 Februari 2012 - 06:57

    Nienke:

    Lieve Jolien, heel veel plezier. Ik hoop dat je veel nieuwe ervaringen gaat beleven en vooral ontzettend gaat genieten! Dat verdien je! En houd ons een beetje op de hoogte :) XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalsmeer

Jolien

Ik ga m'n droom achterna!

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 13823

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 14 April 2014

M'n China Southern Airlines avontuur

05 Februari 2012 - 02 Juli 2012

Belgisch avontuur!

Landen bezocht: